10.08.31

Mathilda åkte hem för ett tag sendan..!

Trodde att jag skulle behöva åka till affären, men det slapp jag! :D Skönt! Kändes som att jag fick feber när jag kom hem ifrån skolan, men jag tror att det har gått över igen.. Varför kan man inte bara vara frisk!!?

Nu blir det väl till att plugga i ca 20 minuter innan "fångarna på fortet" börjar! :D Kändisar mot deras barn idag! :D Det kan blir kul!

Både Lydia och Kitty var sjuka idag men dem måååste vara friska senast på torsdag!! Annars måste jag åka och dansa själv... :(

Kanske hörs senare igen!

                                                                                   Puss o kräm Sandra 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0