10.12.31

Nu ska jag snart åka, så jag får skynda mig!

Jag var ju på skara-sommarland och furuvik! Men jag kan inte välja vilken bild jag ska ta, så det bilr ingen.. Haha, här spar vi så mycket tid som möjligt! ;)

Och skansen var jag ju på! Med sötisarna Kitty och Matilda!





Sen åt jag ju surströmming för första gången! Även den händelsen utan bild..

Var och kollade på Salem al Fakir och där släppte de ut massa balonger:



HERREGUD! Vi kan ju inte glömma! Jag skaffade blogg! ;)




Sen fick jag ju en underbar liten sötnöt kusin! :D



Och gjorde en bok under min praovecka



Sen var det ju jul och allt, men det får jag nog ta nästa år, för jag har ju inte bilderna hemma hos Alex..

Juste det har jag inte sagt!
Jag åker till Alex´s familj med mamma och massa andra människor. Ska vara där väldigt snart, så jag måste göra mig iordning!

Kanske hörs innan nästa år, men om inte GOTT NYTT på er alla! ^^

                                                                                                Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0