10.12.31

Jag hann! :D

Nu sitter jag och väntar på att åka.

Nu kanske ni undrar vad jag har på mig en afton solm denna.

Jag har en väldans fin klänning jag fick av Stina med fam. i julklapp! (det stog mellan den och den ajg fick av Johan! Kanske visar bilder nästa år! ;) )

I håret har jag rosett-diademet jag fick av Lovan och i ansiktet har jag smik jag fick av Pettson och Alex i julklapp!
Jag har en björn borg(tror jag) parfym som jag fick av Alex familj och den doftar oerhört gott måste jag säga! ^^

Nej, nu ska jag nog leta reda på en tröja att ha över!!

GOTT NYTT ÅR!!



(inte så bra bild, men den bjuder jag på! ^^)

                                                                                                 Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0