10.11.29

Kom hem från dansen för ett tag sen. Man såg nästan ingenting när vi åkte hem. Ganska läskigt faktiskt!

Men dansen gick bra och jag kan den liite bättre än innan, så jag håller tummarna för att det ska gå vägen på lördag!
Mormor, ena var runt klockan 1 och den andra runt 3! :) Tack så jättemycket för skjutsen! ^^ ♥

Nu ska jag sova! Gooood niiiight! :D

                                                                                               Puss  o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0