10.11.30

Kul att jag fryser.
Kul att jag inte kan spanskan.
Kul att jag är trött.
Kul att jag inte har simmat på typ 2 veckor.
Kul att jag inte orkar plugga mer, men måste.
Kul att jag tydligen låter gammal i telefonen.

Eller inte.

Men det som på riktigt är kul är att jag klarade musikprovet!!!! :D omg, jag trodde aldrig det!!! Galet. Även fast det var 65/110p, men ändå! G var faktiskt 30, så jag är glaaaaaad!

Nu ska jag snart åka och äta någon gryta tror jag! :D Kan behövas...

                                                                                     Puss o kräm Sandra
mathilda
2010-11-30 @ 18:05:10

Men lila Sandra, du var jätte duktig på musikprovet!!!!! <3 <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0