10.11.30

Nyss när telefonen ringde:

Jag: Ja, hej det är Sandra!
Försäljare: Hej jag heter blablabla och ringer ifrån blablabla, är Frida hemma?
Jag: Nej, inte just nu.
Försäljare: Vet du när hon kommer hem?
Jag: Nej, inte riktigt. Det blir senare.
Försäljare: Och vem är det jag pratar med nu?
Jag: Hennes doter..?
Försäljare:
Oj, vad gammal du låter!

MEH! Får de säga så? Kul aqtt jag får typ 15-årskris nu... Gammal.

Jaja, senare ska jag kanske till morfar och äta! :D ♥
Nu ska plugga på det äkla spanskaprovet..

                                                                                                   Puss o kräm Sandra
K
2010-11-30 @ 16:06:14
URL: http://melllansyster.webblogg.se/

det var väl en komplimang egentligen ;)

hahah, men alltså du låter väldigt mogen och seriös när du pratar i telefon :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0