10.10.30

God morgon! ?

Vaknade typ klockan 9 idag! :O När jag äntligen fick sova hur länge jag ville... Men jag låg kvar i sängen och halv sov till 10.

Snart ska jag rycka upp mig och börja packa. Ska vara i Österby kvart i 3. Känner mig verkligen taggad. Eller? Nej, jag är trött och har inte simmat på en vecka..! Inte bra.

Måste städa rummet också! Eftersom man skulle plocka undan allt som stog 2m runt förnstret när de skulle byta dem, kan ni ju förstå hur det såg ut i vårat lilla hus.. ;o

Jaha, nu vet jag inte vad jag ska skriva...
Vi får se om jag kan blogga i helgen! Hoppas det! Jag sa åt Mathilda att blogga för typ en vecka sen, men inte har hon gjort det inte..

Ha det bra! ^^
                                                                                         Puss och kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0