10.10.31

God morgon, tänkte jag skriva.. höhö,.. HEJ!

Jag är ganska galet trött faktiskt.. Lägret var i alla fall great! Simtävlingen behöver vi dock inte prata om.. usch.

Efter tävlingen så gick vi till huset som vi skulle sova i. Då fick vi göra vad vi ville. Vi "stora" gick in i rummet vi skulle sova i (som btw, är jääääätttteee litet och vi skulle sova 9 pers där inne!! ;o) och läste spökhistorier som var jätte konstiga och inte särskilt läskiga.. Och om inte jag tycker e att de är läskiga, kan ni ju tänka er.. ;)
Sen var det dags för mat! Pizza, g o t t !
Efter det var det dags för spökrunda med tipspromenad ute vid herrgården.. Eftersom jag var en av de äldre (äldst faktiskt..) fick jag ett eget lag med ca 5 små barn! Haha, gissa vem som var räddast? "Jag är rädd.." "nej, ta det lungt, det ordnar sig! hoppas jag..." ;) Haha, nejdå, såååååå läskigt var det inte.. Man var ganska beredd på när "spökena" (d.v.s, Rebecka, John och Nina.. Haha) skulle hoppa fram. Tack och lov! ;o
Efter det fick vi rätta tipspromenaden och 3 av 4 lag fick 9 av 10 rätt.. Så vi fick tävla i "utslagsfrågor" nere i simhallen och efter många om och men så vann mitt lag! *stolt* ;D
Sen gjorde vi lite olika lekar och saker och hade det allmänt roligt!
När klockan var runt halv 11 gick vi tillbaka till huset och läste flera spökhistorier, den ena sämre än den andra.. ;)

Vi somnade runt 1tiden tror jag och rätt som det var sprang alla små barn runt och skrek och klockan hade plötsligt blivit 7.. ussssssssssccccccchhh vad trött jag var.. Halv 9(?) var vi alla nere i simbassängen och körde lite livräddning! Det var jätte kul, men inte så bra.. Höhö..
Kvart i 11 slutade det och jag fortsatte sedan med livräddning med simskolan!
När den var slut satt jag, Sara och Magda och pratade om skräckfilmer, men när de hoppade i för att simma några längder gick jag och gjorde det jag är bäst på nämligen äta! :D
Sen kom mamma och vi åkte hem för att lämna alla saker och direkt vidare mot uppsala för att köpa gardiner och häsla på den lilla sötnöten! Vi hittade dock inga gardiner men en hel del andra saker! ;)

Nu sitter jag lite halvdöd i soffan efter en jätte rolig halg och kollar på "ensam mamma söker" och äter godis, inte så dumt! ^^

Imorgon står dans med Kitty och Lovan på schemat! :D ♥♥ Sen på kvällen blir det "vanlig" dans också! Det låter som en underbar dag i mina öron! :D

Nej, ha´t bra!
                                                                                              Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0