10.09.29

Hej igen!

Nu ligger jag här i soffan, helt slut!
Kemin kan jag ju inte riktigt bra, men jag orkar inte mer! Ska läsa igenom det igen nu innan jag somnar.. ;)
Engelskan kan jag ganska bra! :)
Jäklar! Jag gjorde aldrig klart matten kom jag på nu! :O NEEEEEEJ!

menmen, vi kanske överlever det också... ;)

Mormor tittade in här på kvällen! Hon skulle bara berätta att jag var duktig på svenskan! :D ♥ Det känns bättre nu! Jag får göra det bättre nästa gång helt enkelt! :) Fast hon klagade på att jag inte vet om man ska skriva "de" eller "dem".. Jaja, ni får överleva med att jag skriver fel!
Vi skrev faktiskt i ett av våra första inlägg att vi inte är bäst på det där med stavning! ;)

Nej, nu ska jag sova! :D Godnatt!

                                                                                      Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0