10.09.29

HeEeeeeEEej!

Känner att jag är på gaaanska bra humör idag faktiskt!

Dagen började bra! Träffade min farmor på väg till skolan! :D ♥ Hon sa att jag såg pigg ut, fast jag var väldigt trött! Men man blev ju glad av att hon sa så iallafall! ;)

Andra lektionen hade vi idrott! Var jätte jobbigt, men kul! Vi körde någon slags "skidskytte" utan skidor! och skytte? Haha, ja men det var i den stilen iallfall! Vi var i fyra lag, och mitt lag vaann faktiskt 2 av 3 gånger! ;) Hahah, jag kommer att skryta mer i det här inlägget, så deal with it! ;) Den gången vi inte vann var sista, och då kom vi faktiskt 2a! :D
Sen gick vi in i hallen och stretchade. Vi skulle avsluta med plankan. Den som klarade sig längst "vann"! I slutet stog det mellan mig och sötis Sabina! Jag gav mig f*n på att jag skulle klara det, men jag skakade i hela kroppen! ;o Alla trodde att Sabina skulle vinna, och då blev jag ju bara mer taggad! Tillslut gav hon upp! :D Det ni! ;) Tack för en god match! ♥

Efter det hade vi matte. Vi fick tillbaka våra prov och, guess what? Jag fick MGV! :O *HAPPY FACE! * Har aldrig fått det förr! Känns skönt efter svenska provet! :D

sen hade vi spanska, och jag tror att förhöret gick bra! Fick tillbaka det sista förhöret också, och jag fick alla rätt! :D


Ja, dagen har flytit på bra! :D Älskar´t! Men nu måste jag verkligen plugga..! Har matte, engelska och kemi tills imorgon, och jag kan det inte..

                                                                                               Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0