11.08.13

HEEEEEEEEJ!

Skulle skriva här för någon dag sedan när jag var hos alex men datorn dog och allt försvann.. -_-

Igår kom jag hem ifrån en spontan mini-semster. Jag, Johan, morfar, Mia och Felicia åkte till rättvik i onsdags och kom hem igår. Igår klockan 7 var jag på Håkan Hellström konsert också! Väldigt bra! Senare på kvällen gick jag ut med Lovan. Vi var lite coola på ica-plan. Eller? ;o

Idag ska jag och mormor åka till staden för lite årlig shopping! :D Skolan börjar ju på onsdag(!) så jag känner att garderoben behöveer ett litet skönhetsingrepp. Eller nåt sånt. Haha.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, nu vet jag inte vad jag ska göra.. När jag får min dator (som jag ännu inte har skickat in... -_-) så ska jag göra ett inlägg om allt jag har gjort i sommar. Tror jag. Antagligen kommer jag inte att orka det. Men det ör tanken som räknas! ;o

Ha det bra finisar!



Förra årets shopping ^^

                                                                                                      Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0