11.08.16

Heeeeeejsan!

Sitter hemma hos alex med julia. Alex själv har gått för att möta pettson vid stationen, men vi orkade helt enkelt inte följa med. Så här sitter vi och har ångest inför morgondagen och rotar genom hans skrivbord. Intresant.

Igår var jag med Lilia på fyrishov! :D vi var där i 6timmar så efteråt var man ganska trött faktiskt... Men det var kul! Sötnöten hoppade ifrån trean! :o Det vågar inte jag...


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, nu ska jag väl publicera det här så att Julia kan läsa! ^^

OMG!!!!!!!!!! Nu attackerar dem! Dags att ställa sig för dörren! :o


                                                                                                           Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0