11.12.27

Förlåt att jag inte valt bloggen framför livet. Verkligen, ska inte göra om det. jkjk.
Har faktiskt inte haft datorn igång på flera dagar! :o Har bl.a haft Lili som gäst över 2 nätter! Det är inte fyskam!

Men som jag lovat kommer lite bilder från julen som nu passerat:


Okej, så det här med att jag knäck i mikron, hur tänkte de? Det funkar inte. I alla fall inte med en plastbunke.


Två söta tomte-kusinisar!


Lili var nyfiken på klapparna






Mycket ägg..


Några bilder iaf!


                                                                                                   Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0