11.02.26

Lägg märke till att det är det 26 februari idag. Vad betyder det då? Jo, om en månad fyller jag år!! :D Presic på dagen faktiskt! Det är så himla bra att fylla år i mars eftersom februari är så kort! :D Haha, jag längtar faktiskt! Känns bra eftersom jag inte gjorde det förra året och trodde att jag höll på att bli gammal. För ni måste ju medge att det är ett tecken på att man håller på att bli äldre om man inte längtar till sin födelsedag?
Ja, min längtan kanske inte är lika stor som när man var typ 6, men ändå! Och när jag fyller är det ju bara några dagar kvar till london! f a n t a s t i s k t !

Frågan är ju bara vad man önskar sig? Hittade massa saker på chilli idag. (hur vuxet låter inte det då? Hej, jag önskar mig massa inredning!?) Men det känns ju ändå inte så kul att få typ en tavla? Eller jo. fast ne. Eller jag vet inte. Jag vill ju ha det, men asså.. Jaja, jag blir glad för vad som helst! ^^

Det bästa med att fylla år tycker jag är att det kommer folk hem till en bara för att gratta en! Hur snällt är inte det då? När jag berättade det för någon trodde den att det var bara för att man får fler presenter för ju fler som kommer, men så är det inte! Jag älskar presenter, men dem är ju inte det bästa. Fast de är bra. Väldigt bra.

Idag när jag åkte hem från stan kom farmor och morfar på att natten mellan den 26 och 27  mars borde vara när man ska ställa fram klockan, vilket borde innebära att jag fyller år i 25 timmar! :D Fyller dessutom år på en lördag! :D

Jaaaaaaahaaaaaaaa. Jag har ganska tråkigt och därför skriver jag detta inlägg. Ni behöver inte läsa, jag lovar.
Nu ska jag väl kolla på tv och facebook.
Så nu vet ni hur jag känner inför min födelsedag!

P.s om ni hade tänkt ge mig en tavla eller liknande, gör det, jag vill ha det! ^^ Eller ingen tavla, men inredning. Eh, ge mig vad ni vill! Eler ge mig inget alls, det kanske blir lättast så.
Haha, nu ska jag sluta, innan det blir några missförstånd! :D


                                                                      Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0