11.01.30

Dagen har spenderats i simhallen. 09.45-16.00.. När jag och mamma satt i bilen på uppfarten när vi kom hem sa jag till henne: "Åh vad glad jag blir! One tree hill är ju idag! Och tiden är ju perfekt! Söndagar 18.00, då känner man ju att man är värd att sitta framför tv:n. Med tanke på att man varit i österby hela dagen!" Åh, jag var hur glad som helst.
Så gick jag och hjälpte mamma lite med maten och när klockan äntligen blev 6 märker jag att det inte är oth!! Nej, då är det nå jäkla shear genius!
Usch.
Så jag fick panik, ringde Pettson, uppdaterade min facebook-status, och kollade upp vad felet var. Då har de flytat oth till 16.30!!!! j a g b l i r g a l e n ! Då kommer jag väl antagligen att missa varje avsnitt. Great. -_-
Senare kom Johan och Sandra hit på middag, och tack och lov har jag en väldigt braig morbror som fixade så att jag kan kolla på alla avsitt på kanal5! :D Det var tydligen inte så svårt, men ändå! :D

De stannade kvar och kollade på solsidan också. Hur bra är inte det då!? Älskar´t! ^^

Fick ett par väldigt bra sockor som mormor hade gjort idag också! Fantastiskt! :D

Nu ska jag iallafall sova! Fast först kolla på one tree hill! ^^


                                                                                      Puss o kräm Sandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0