11.01.31

Hejjjj!

Idag har jag genomlidit min sista dramatimme. Jag var inte särkilt bra om man säger så.. Ville bara bort där ifrån..

Louise var och hälsade på i skolan idag! Kuuul! Har saknat henne väldans mycket. ♥

För övrigt så känner jag mig lite depp sådär. Allt känns så konstigt.

Ikväll åker jag och söt-kitty till gääääävle och dansar. Det ska bli skönt att tänka på något annat ett tag.

                                                                                    Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0