11.07.26

Helllllooo! Min dator funkar fortfarande inte så jag har passat på att låna Stinas.
Liten update på vad som har hänt sen sist:
• Lydia har åkt till och kommit hem från london
• Kitty har kommit hem från tyskland
• Lydia har sovit hos mig 2nätter och träffat typ hela min släkt
• Jag, Lydia och våra mammor har varit på allsång 2 dagar i rad
• Jag har jobbat klart vilket är lite tråkigt men ändå skönt
• Jag har blivit hes, fått ont i halsen och nu har jag ont i huvudet.. Kanske att jag börjar bli sjuk..?
Sist men inte minst, eller jo ganska liten är han faktiskt..
•.. så har jag fått en kusinis! Väldans söt. Och det blev en kille!
Då vet ni det! ^^
Ha det braaaaaa!
Puss o kräm Sandra
matööööööööden
2011-07-27 @ 14:01:16
URL: http://www.maturden.devote.se

• matilda har börjat blogga igen! :D

Kitty
2011-07-28 @ 13:39:36

oj, mycket som har hänt! :o




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0