11.07.27

HEJ! IDAG HAR JAG SPENDERAT NÄSTANDAGEN PÅ SPOFFAN MED MAMMA. MITT PÅ DAGEN ÅKTE JAG HEM TILL FARMOR OCH ÅT, INTE HELT FEL! :DIMORGOMN HOPPAS JAG PÅ ATT ÅKA PÅ SPEEDWAY MED MORFAR OCH LYDIA, MEN VI FÅR SE...GÖÖMDE EN PUNKT IGÅR ÖVER SAKER SOM HAR HÄNT: MATILDA HAR BRJAT BLOGGA IGEN, VILKET JAG ÄR VÄÄÄÄÄÄLDIGT GLAD FÖR! NU SKA JAG MNOG TA EN ALVEDON SÅ ATT JAG MÅR BÄTTRE IMORGON OCH SEN SKA JAG NOG SOVA.. H DET SÅ BRA TRROGNA LÄSARE! ^^        PUSS O KRÄM SANDRA



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0