11.06.28

Kul att ett av era förslag på hur jag vi skulle förbättra bloggen var ju fler bilder och jag, dum som jag är, knäpper inte ett enda kort på midsommar. -_-

Idag har jag varit ute ganska mycket. Fick först besök av Alexandra och barnen och senare kom Mia, mormor och Felicia. Egentligen hade jag ju behövt packat och städat hela dagen, men det gick ju sådär...

Imorgon eller jag idag åker jag på läger. Är ganska nervös faktiskt. Sist jag var på ett långt grät jag hela tiden och ville bara hem... Hoppas jag får det bättre nu! ;o Hopps veerkigen att jag får sova i samma stuga som Lydia.. Om jag inte får det dör jag nog. Kanske inte. Men jag får nog panik. Usch.

Idag tappade jag en nagel.. Eller, tappade och tappade, jag beslutade mig för att dra bort gelen och det satt jättehårt så nu är den nageln kort. Fint.

Nej men adjö. Mig lär ni ju inte höra av på läääääääääääänge, men jag ska nog fråga om inte Pettson har tid för åtminstonde ett inlägg...

Ha det bra så hörs vi sen! 

  
Liiiite skillnad kanske... -_-


                                                                                              Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0