11.03.27

Ojoj, har varir fullt upp heeela dagen! Vaknade och fick lite panik för jag fattade inte om ´jag hade ställt om klockan eller inte så jag sprang och kollade på alla klockor vi har men jag tyckte alla visade olika! Till sist sprang jag in till mamma som berättade att jag kunde gå och sova en timme till! Hur skönt? Underbart!

Sen var det simskola och direkt efter det göra mig i ordning så fort som möjligt för att åka vidare på dop. När jag var i österby var klockan 12 kvart i  1 skulle jag åka till kyrkan. Men jag hann byta om, sminka mig och platta håret! ^^

Sen har det bara rullat på. Sitter nu hos mormor. Passade på att blogga nu eftersom jag fortfarande inte har någon sladd... -_-

Juste, till Felix, ja, jag fick en bil av min morfar. ^^ Fast det visste jag innan, men det var ju ändå en födelsedagspresent! ^^

Bilder får ni någon annan gång eftersom att jag inte har några på den här datorn! ^^


                                                                 Puss o kräm Sandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0