11.05.29

Asså, min dator säger att jag måste byta batteeri i den! Vadå byta batteri?! Det ska väl bara laddas och hålla på? Suck på det.

Idag har jag varit på konfirmation. Pettson är nu en del av den kristna tron eller vad man säger.. Ändå höll hon på attglömma bibeln i vår bil! Inte bra, inte bra.. ;o
För precis ett år sedan idag var jag också på konfirmation! Då var det iofs i Norge och mycket större och lite häftigare också (förlåt Mathilda.. ;o ) Åhåhåh, jag vill tillbaka! Jeg savner deg Helena! Haha, hoppas att det blev rätt! ^^ Det är inte säkert när Google translate jag försöker skriva på olika språk.. ;o




Slänger in en liten bild (eller nja, en ganska stor bild..) på Felixo. Kände att den passade ganska bra just här! ;o


Imorgon ska jag åka in till el uppsalo och få lite manikyr! Hur lyxigt är inte det då? ;o Fick det av Mia i julklapp så nu passade det ju bra till balen och skolavslutningen! Det enda problemet är väl det att jag ska spela i kommuncuppen i fotboll på onsdag och i helgen ska jag till gotland och simma och grejer. Förhoppningsvis sitter alla tio naglar kvar på onsdag när det gäller! :D


                                                                                 Puss o kräm Sandra
Felixo
2011-05-31 @ 22:27:06
URL: http://felixo.devote.se/

Ohh! Jag tar och snor den där bilden (den understa alltså) ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0