11.05.30

Avslutningsklänning √
Armband till balen √
Väska till balen √
Naglar till bal och avslutning √

Känns som att vi börjar se öppningen på den här tunneln nu! ^^ Haha, det är säkert inte så man säger men det låter coolt ändå! ;o Nu är det största problemet bilen.. Men det vet inte mina vänner so don´t tell them! ;o

Var alltså i stan idag och chekade av några av ovanstående punkter. Fick sällskap med min kära moster Mia och lillkusinisen Felicia! Mys på det! ^^



Okej det syns verkligen inte hur de ser ut.. Men det är lite rosa och grejs. Nicenice! ^^ Dessutom är det mina egna naglar och inga fejkade vilket jag tycker är ganska coolt! ;o

Nej, bigbrother nu! Sista veckan kan jag ju inte missa...


                                                                                    Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0