11.10.31

Herregud vad med besökare det blev helt plötsligt! Känner pressen. När man länkar sin blogg på facebook känns det som att folk tror att man tror att man är bäst i världen. Så är det inte. Haha. Tänkte bara att folk kanske ville se de fantastiska videosarna jag har lagt upp här.

However! Imorgon är det november. Nofreakingvember. Det är inte okej. Jag personligen känner att jag inte hann med oktober. Vad hände liksom? Nästan lite obehagligt.. Så nu borde det väl börja snöa då. Eller? Och sen måste man skotta, och frysa, och bli ännu mer förkyld, få torr hur, få utslag av apelsiner (kan inte motstå), bli trött av mörkret utomhus, man kommer behöva gå upp tidigt på helgerna för att kolla på julkalendern och man kommer bli pank av alla julklappar man köper. Det är vad vi har att vänta.
Fast å andra sidan kommer man få sitta framför tvn under en varm filt och en kopp te, ha levande ljus som lyser upp i mörkret. Man kommer kunna åka pulka med fina vänner. Man kommer kunna börja lyssna på julmusik, äta knäck och dricka glögg. Det kommer att kännas mer okej att dricka julmust. Man kommer gå på stan för att köpa julklappar som man sedan slår in hem fullt av julstämning.
Det är lite 50/50 det där med vintern.. Men just nu har jag gärna lite värme i luften.


Sov gott!

                                                                                                  Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0