12.04.24

Fick typ ryggskott nyss. Något i den stilen i alla fall. Kan inte börja ryggen åt vänster. PAIN!

Har städat mitt rum i fyra dagar nu. Det ser fortfarande förjäkligt ut. ÅH! Orkar inte.

Gick hem tidigare från skolan idag eftersom jag mådde fruktansvärt dåligt. Precis när jag kom innanför dörren hemma mådde jag genst mycket bättre.  Väldigt konstigt.

Det var några finskar och hälsade på i skolan idag. Var väl inte jättespeciellt, men lite omväxling. Hade en lektion om det finska vinterkriget. Tror dock inte att dem förstod mycket av vad läraren sa. Stackarna.

Liten uppdatering såhär på en tisdagskväll. Dags att återvända till städandet. På med skyddsglasögon och gasmask, I´m going in!


                                                                                                                Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0