12.04.25

Min rygg! Det är något som är galet. Det gör ont när jag andas in djupt. Det typ svider. Svårt att förklara.

Har en liten sovmorgon imorgon! Det är inte fyskam det eller! Slutar klockan ett dessutom! Grejt.

Nu ska jag läsa lite psykologi. Fantastiskt tråkigt, but a man has got to do what a man has got to do! Eller nåt i den stilen.



                                                                                                         Puss o kräm Sandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0