12.08.21

Hola mis amigos!
 
Idag påbörjade jag en kurs som kallas för "fotografisk bild", och jag kan ju redan nu säga att det kommer att bli mitt favoritämne! Läxorna går ut på att knäppa foton på saker utifrån ett tema eller på någon specifik sak. Fick dock en uppgift tills på torsdag där jag skulle ha med mig ett foto på mig själv där jag på något sätt visar vem jag är. Hur svårt är inte det då? :o Åh, får lite panik, men det ooordnar sig säkert!
 
Sen har jag märkt att jag gillar geografi! ( O_O ) Väldigt konstigt egentligen, men det vi håller på med just nu minns jag ifrån grundskolan! :D Känns skönt att hänga med för en gångs skull.
 
När vi ändå är igång vill jag passa på att gratulera min finfina vän Matilda! GRATTIS PÅ 17-ÅRSDAGEN SÖTAN! ♥
 
 
 
        
Bilderna är lånade, hoppas det är okej! :)
 
 
Nu ska jag sova! Har en liten sovmorgon imorgon, vilket jag ser fram emot väldigt mycket, så godnatt fina du!
 
                                                                                          Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0