12.08.26

Tjoflöjt! (lite halvtöntig inledning, men sånn är jag!)
 
Vilken helg! Direkt efter skolan i fredags gick jag och fikade med tre fina vänner vid namn Matilda, Louise och Pettson. Efter det gick tre av oss lite på stan och jag passade på att köpa en liten pressent till  Stephie.
 
På lördagen åkte jag till stan klockan 2-ish. Där mötte jag upp några tjejer ifrån klassen och vi åkte sedan vidare hem till Stephie. Detta visste inte hon om eftersom vi skulle dit på överraskningsfest! Hennes syster hade fixat så att massa av hennes vänner var där på en överraskningsavskedsfest. Hon åker nämnligen till Frankirke på torsdag och ska vara där i ett år. HUR TRÅKIGT SOM HELST tycker jag! Hon såg i alla fall förvånad ut när 20 personer hoppade fram och ropade "surprise" efter att hon berättat om sin dag på stan för sin familj. Hon började gråta, jag började gråta, många började gråta. Vi bjöds på mat och fika och fick ett fint avsked. Gud vad jag kommer sakna henne! ♥
 
Efter jag varit där skyndade jag vidare till nästa stopp som var mammas farbrors bröllopsfest. Hann bara hem och byta om innan jag slängde mig på moppen och begav mig dit. Fick se härliga bilder och hade en mycket trevlig kväll! Åt nog 1kg melon och 20 kakor.
 
Idag var jag till farmor som fyller år! (GRATTIS!! ♥) även där åt jag en överdriven mängd kakor, hehe..
 
Nu på kvällen satte jag mig bakom ratten och mamma satte sig i passagerarsätet och jag körde hem till morfar. Det gick ap-bra att köra hem! Jag tycker inte mamma berömde mig tillräckligt.. JAG HAR ALDRIG KÖRT SÅ BRA! Framsteg.
 
Imorgon ska jag och Lydia på LARS WINNERBÄCK! Åh, så himla roligt! lyssnar därför på honom nu, så att man kommer in i the mood liksom!
 
NEMEN HERREGUD, jag ska ju upp klockan 6! Good luck Chuck att det kommer gå vägen.
 
Förlåt för ännu ett långt, relativt tråkigt, inlägg, men det verkar vara min grej, så ni får väl deala med det I guess..!
 
Idag blir ju jag 17 år och 5 månader! Wooooow!
 
 
Puss o kräm Sandra
.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0