2012 dumdumduuuuum

Så, imorgon går världen under. Känns ju sådär faktiskt. Så mina planer för dagen: Göra allt jag alltid velat göra, men aldrig gjort! Eller, nä, tror jag stannar hemma och tar det lungt istället. Flisan ska komma snart förresten, så sista dagen i mitt liv spenderar jag som barnvakt.
 
Nej, okej, vi får hoppas på att dessa indianer inte har full koll det här med spådom. Jag menar, de verkar ju inte ha alla kamrater i kanoten, så att säga. Det här skulle ju tydligen ha skett för 7 år sedan, eftersom de inte räknat med skottdagar. 
 
Men om ni ändå känner er oroliga kan ni ju kolla på charliissocoollike´s video om just detta. Måste säga att den lugnade mig lite! :
 
 
 
Så, hoppas allt känns bättre! Jag har inte några planer på att dö imorgon..
 
Ska vi säga att vi hörs i övermorgon? När vi kan känna oss trygga igen. Eller tidigare, I don´t know. Fick jullov idag, så jag kan göra vad än faller mig i smaken.
 
Puss o kräm Sandra                       
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0