På julen ska varenda unge vara glad

Inser att jag skrivit två inlägg i december. Så kan vi ju inte ha det!
 
Idag har jag verkligen bara njutit utav julstämningen! Gick upp vid tolv, satte mig vid köksbordet och pysslade, sen städade jag och sen pysslades det lite till. Under hela dagen har det dessutom spelats julmusik i hemmet. Sen kom mamma med glögg och pepparkakor också.Himla mysigt!
 
Det var ett par år sedan som jag kände denhär julstämningen, så jag är så glad att har fått tillbaka den i år!
 
Snart blir det en liten middag här hemma, så Johan och Sandra kommer över. Trevligt!
 
Mer då.. Ja, imorgon är det simskoleavslutning så vi simskolelärare tänkte bjuda på ett storslaget luciatåg. Vi fyra. Som inte har övat. Men det är sånt som ordnar sig!
 
Puss o kräm Sandra                                



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0