12.01.26

Kitty: Jag är glad att någon gillar dem! ;) Och JA! Helt galet. Är fortfarande upprörd.

____________________________________________________________________________________________

Började dagen med att försova mig, vilket jag ändå blev glad för, eftersom jag vaknade tjugo i 7 och inte fem i som jag gjort några gånger.

Kom till skolan, skrev ett debattinlägg i tre timmar (hoppas det blev rätt.. har inte riktigt koll), åt lunch (PANNKAKAAAAAAAAA!), kollade på fotboll, hade utvecklingssamtal, gick till tåget, träffade farmor, insåg att det inte gick något tåg den tiden, väntade en halvtimme, åkte hem, hämtade posten, satte mig framför. Så har dagen sett ut.

Gissa vad som fanns i posten då? Veckorevyn.. -_- Har prenumererat på den men den har inte kommit på jäääättttteeeelänge, så jag köpte ju en igår. Men nu ville den tydligen komma ändå.. Great. De kanske har ändrat stavfelen? ;)

Måste plugga, men jag är trött. Lär väl rycka upp mig ändå..

 
                                                                                              Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0