12.07.30

Här har folk sagt åt mig att börja blogga igen, och så får jag inge kommentarer? Vad är det här för påhitt? Jag seer allt ni har varit in och kollat, nu är det skärpning från er sida som gäller! ;o
 
Sitter i en stuga vi Vänern och har det bra! Solen gömmer sig bakom molnen, men utsikten gör så att jag inte bryr mig, Jag bara tar det lugnt, kollar på tv och läser.
 
Ska kolla igenom lite sommarbilder, så håll utkik! Kanske dyker upp en och annan här! :)
 
 
 
                                                                                                  Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0