12.06.06

Åh! Vet ni hur glad jag blev när jag såg att folk på riktigt hade kommenterat? :D Det lutar mot konfirmationsklänningen, men om ni tycker något annat kan ni ju fortsätta kommentera, jag blir inte ledsen! ;)

Jag och Kitty har flyttat in till min morbrors lägenhet eftersom att han är borta och jobbar. Vi kolla på film, äter, har mjukisbyxor och sjunger nationalsången. Mycket fint. Trivs som fisken i vattnet med min nya roomie! Hon diskar och jag lagar mat. Och sen så hjälper hon mig.

Liten update såhär på kvällskvisten!



Gårdagens flyttlass! (eller ja, min packning, Kittys blev dirketlevererad!)


                                                                                                          Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0