12.06.18

LYDIA: Har du inte ens sett den? :o Jag har antagligen inte haft tillfälle till att ha den.. :)

_________________________________________________________________________________________


UPDATE! Nu struntar vi i vad jag har gjort den senaste tiden.

Min nya favoritlåt: http://www.youtube.com/watch?v=WB1RhmMw37Y&feature=BFa&list=LL3IVie_NmjXioJuDzwwuOdQ

Favoritvideoklipp: http://www.youtube.com/watch?v=scWqQTExIv4 (varning för... Ocharmiga bilder)

Favoritprogram: ONE TREE HILL, ingen skillnad alltså..

Haha, liten.. random update kanske. Men lets  face it, klockan är typ 1, jag är trött.

För övrigt är det sommarlov! :D Niceprice.


Kom på mig själv nu ikväll, att jag, som så många andra gånger, gick och såg helt åt pipsvängen knas ut. Om jag någon gång skule råka öppna dörren så, då skulle jag dö. eller den som knackade på.





herregud.



Nej, usch, hela det här inlägget blev ju helt osammanhängande! Nu lägger jag ner. GOD NATT! :)


                                                                                              Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0