12.06.20

Har precis kollat på "Bridesmaids" med mamma. Eller ja, hon sov nog mest, men jag kollade! Älskar den filmen! Mamma fick den med Amelia igår och ajg blev överlycklig. Åh! Har du inte sett den, gör det!

Morgondagen är fullproppad med saker som måste göras. Jag och Kitty har arrangerat en liten reunion med klassen. Det ska bli så himla roligt! Men det betyder att jag måste skriva ut massa papper, åka och handla, hämta rekvesita till min utklädnad, klä ut mig, åka hem till Kitty och fixa i ordning allt och dessutom se till att jag inte glömmer någonting. Åh herregud. Håller tummarna för fint väder hur som haver.

Jag och mamma satte upp poolen idag! DÅ är det sommar. I skrivandes stund låter det som att sladdem har åkt ur! orkar inte.. Nej, nu slutade det! Hoppas den åkte åt rätt håll. haha, ni fattar antagligen inte vad jag menar.. Men JAJA. Nu ska den fyllas och mamma har utsett mig till "slangansvarig", vilket innebär att jag måste hålla koll så att vattnet åker dit det ska. Det är inte det lättaste när slangen åker runt hela tiden.

Nu ska jag sova! Ska upp i ottan imorgon. Hoppas bassängen inte blir överfylld under natten, men det borde den inte.. Kommer ju inte kunna sova..!



Sov gott kära du!

                                                                                               Puss o kräm Sandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0