12.03.31

Känslan när man kommer hem från skolan klockan fem, sista dagen innan påsklovet och hittar den åttonde säsongen av One tree hill i brevlådan. Jag beställde den igår for goodness´sake! Så, nu vet ni var ni hittar mig under den kommande veckan.







jag är trött.
                                                                                                 Puss o kräm Sandra
Lovisa
2012-04-01 @ 18:33:50
URL: http://lovisawashere.blogg.se/

Fangirling like a boss, Sandra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0