12.05.31

OH AH KATEDRAL, JAG SA OH AH KATEDRAL!

Vi vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaann! Känns töntigt att säga att vi vann egentlige, eftersom att jag själv bara deltog genom att heja på, men det är ändå VI.

Skrapan åkte på solklar förlust. Fantastiskt! Trots att mina förväntnigar var skyhöga blev jag inte besviken, snarare tvärtom, det var bättre än vad jag trott! Det var en sånn härlig känsla.

Dagens dresscode var ju utan tvekan rött, gult och svart.


KATTE - probably the best school in the world!




For The Win!!!!


Åh, det här kommer jag att leva på lääääääänge! Vill göra om det varje dag. Blev dock trött och vet att jag måste plugga. Man ska ju inte ha det allt för bra!

Suck.

SKRAPAN ÄR EN FÖRORT TILL KATTE!

:D


                                                                                                Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0