12.05.31

Hejsan hoppsan! (fallerallela, när julen kommer ska varenda unge vara gla´)

Imorgon är den kaaaaaaamp! Jag är taggad och mina förväntningar är HÖGA! Åh, det ska bli kul! Ha målat naglarna och grejer! :

'

Det står "KATTE" på ena handen och "FTW" (for the win) på andra. Mycket fint.


Har varit förkyld ett par veckor nu och jag känner att det har börjat göra ont i huvudet efter att jag snytit mig så mycket..! Sånthär gör mig alltid orolig. Jag förstår ju att man kan få ont i huvudet, men det här är knasont i huvudet... Kommer säkert snyta ut hjärnan eller någonting. Gud vad äckligt!
Nu ska jag banne mig googla " ont i huvudet när man snyter sig". Sen ska jag sova.

God natt!


                                                                                                           Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0