Oinspirerad

Om ni visste hur mycket jag borde plugga idag. Det är ju inte roligt. Har så fruktansvärt mycket att göra och allt är tråkigt. Oinspirerad till 1000. Så därför sitter jag här. Känns som rätt sak att göra.
 
Det värsta med söndagar är att jag alltid tänker att jag ska plugga järnet men efter simskolan är jag helt slut. Det tär på krafterna att vara i simhallen.
 
Nu lär jag iaf ta tag i dethär. Ska åka till morfar senare och fira fars dag! Har man ingen egan pappa får man ta någon annans liksom!
 
Ha en fin dag!
 
 
Puss o kräm Sandra                 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0