Sjuk

Jajamen. Som rubriken lyder så sitter jag här och är sjuk. Lite mindre roligt. Hade därför tänkt plugga hela dagen, men tiden har flugit iväg! Åh. Så nu är jag jättestressad över fredagens historiaprov eftersom jag inte kan någonting om kalla kriget. jnegfjarnmfdnrfngnearpgnreamnvfnvngn
 
Så det är väl med plugghäftena och ne.se som jag kommer att spendera kommande dygn med. Ack så underhållande.
 
 
Oh, well, hello there my new best friend. 
 
Puss o kräm Sandra                



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0