Trött-tisdag

Ska läsa ca 40 sidor tills på torsdag, men om jag gör det nu så vet jag att jag kommer att somna, så det känns liksom inte som någon idé. Det blir ofta så när jag läser. Tror att det beror på att jag läste innan jag gick och la mig förr, och därför nu blir trött varje gång jag läser. Ganska jobbigt faktiskt! Speciellt när man har läxor..
 
Tror jag fortsätter med att redigera bilder. Får läsa senare eller imorgon. Har svårt att tro att jag kommer att orka göra det idag..
 
Puss o kräm Sandra                  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0