uschfyochblä

Mitt liv just nu </3 Jag förstår ingenting i skolan och orkar inte med läxorna. Man går till skolan när det är mörkt och kommer hem när det är ännu mörkare. Jaja, det är väl bara att hålla ut. Haha, jag märker att jag låter deprimerad, men det är ingen fara! Det går bara lite trögt.
 
Imorgon ska vi iaf till stockholm med klassen! Eller ja, jag vet inte hur många som faktsikt kommer att åka.. Me det ska väl bli kul... Det verkar de andra tycka i alla fall! Det stör mig också! Att alla andra verkar förstå allt på lektionerna, hinna göra läxor och tycka att allt är så himla roligt. Skärp er. Kan ni inte bara bekräfta att det inte bara är jag som är trög.
 
Haha, jag er om ursäkt för dessa sorgliga inlägg jag gjort den senaste tiden! Det ska bli bättring! :)
 
Puss o kräm Sandra                                  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0