Long time, no see

Men herregud! Jag måste vara världens sämsta bloggerska. Skulle vilja säga att jag inte haft tid för bloggen, men helt ärligt har jag mest bara legat på sängen och kollat på serier. Börjat titta på "Pretty little liars", och har sett flera avsnitt om dagen. Fast det är egentligen inte särskilt bra.
 
FAST, helt ohändelserikt har mitt liv inte varit! I helgen var jag på Lilis barnkalas och igår började återigen simskolan. Efter den åkte till Lili igen för ännu mer kalas, denna gång för familjen. Hon fyllde år för några veckor sedan och nu börjar hon bli stoooor! Läskigt hur tiden går. Folk säger ofta så, men det är verkligen det! Obehagligt.
 
Nu ska jag inte kolla på tv eller liknande utan faktiskt plugga! Omg. Läser Shakespeare. Kul att jag fattar något också... Förstår inte ens förklaringarna till orden!
 
Grattis i efterskott sötipöti kusin! ♥
 
 
Var duktig och tog en spruta idag! Har, som belöning, tvingat mamma att köpa en glass och ett paket START-flingor till mig.
 
 
Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0