Det kommer aldrig vara över för mig

Hade en himla fin dag igår! Eller eftermiddag iaf. Jag och Tove begav oss ner till gränby för att säga hej till Håkan Hellström. Blev eventuellt lite starstrucked.
 
Stod i kön i en timme för att sedan gå fram till honom och få en autograf på skivan jag köpt av honom. Han sa "Hej! Tack för att du kom!" jag sa "Tack" och neg. Haha, var så nervös, don´t ask me why. Antar att det blir så när man ser någon som man inte kan föreställa sig finns på riktigt och faktiskt är en vanlig människa. 
 
Efter den fina stunden gick jag och Tove och åt sushi! Så.himla.gott. 
 
Så bra dag, bra sällskap!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0