Noll inspiration

All skol-ork är borta och den verkar inte komma tillbaka, vilket är mindre bra eftersom det är en och en halv månad kvar med plugg. Att jag sitter och skriver på ett PM som skulle ha varit inne för 2 veckor sedan och som jag är så fruktansvärt onöjd med gör inte saken bättre. Vill inte skicka in det för jag vet att det inte är bra och jag vet att det kommer att sänka mitt betyg. Så har det varit med allt jag gjort den senaste tiden, och det ser inte ut att bli bättre heller...
 
MEN MEN, det är väl bara att fortsätta skriva! :) Sen måste jag fixa tio bilder på känslor till fotokursen och plugga engelska inför nationella! Fun times



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0