Tack och godnatt

Det känns som att jag startat om på nytt nu! Känns fräscht. Här har ni en länk till sidan som jag lärde mig hur man skulle göra! (hehe, lyckades inte klura ut det själv.. Thank god for google!)  SÅ HIMLA BRA! Klart och tydligt står det hur man gör nya headers på "nya" blogg.se. Tack du snälla människa som gjort mitt liv så mycket enklare!
 
Idag har jag, trots många timmar framför tv:n, varit ganska produktiv! Jag har bl.a:
- Mätt väggarna ute i mitt lilla uthus som jag tänkt renovera, så att jag vet hur stora gipsskivor som behövs.
- Kollat runt på internet efter tapeter som jag vill ha i mitt uthus.
- Rensat kantarelller.
- GÅTT (!!!!!!!!) till affären och handlat diverse saker.
- Lagat kantarellsoppa.
- Haft Pettson på besök.
 
Det har varit en ganska bra dag faktiskt! :)
 
Nu ska jag banne mig försöka sova! Vrida tillbaka dygnet lite. Gick faktiskt upp innan 10 imorse! :o
 
 
Liten blommig bild till liten rosa blogg! Ack så vackert.
 
God natt! :D
 
                                                                                            Puss o kräm Sandra
Kitty
2012-08-15 @ 22:07:29

haha, blir faktiskt imponerad, sandra! och himla fin bild! :)

Svar: Haha, tackar! ;) <3
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0