12.01.31

Jag går alltid upp jag försöker alltid gå upp en timme innan jag måste gå till tåget på mornarna. Idag skulle jag gå halv nio, alltså gå upp halv åtta. Jag vaknar, ser att klockan är två minuter i och inser att det är lite brottom. Så jag går upp, väldigt trött, tänder över allt och slår igång tv:n. Jag inser fort att det är något som är fel. "Vakna med the voice" är inte på kanal 5 och klockan har stannat. Jag kollar alltid på det programet! "Jahaaaaa. Vad nu? Har de ändrat tider? Ska det inte gå idag? Varför har klockorna stannat?" många tankar snurrar i huvudet.
Grejen var ju bara det att klockan inte hade stannat. Jag hade vaknat och inbillat mig att klockan redan ringt. Klockan var två minuter i 2. Inte 8. -_- Kommer ni ihåg att det här hände mig för inte så länge sedan också? Konstigt. Samtidigt ganska skönt att veta att man får sova i 6 timmar till! ^^ Kanske borde göra det till en vana?
Vaknade flera gånger men precis när jag tänkte lämna rummet kom jag på att jag var tvungen att kolla vilken tid på dygnet det var. Haha.


Förvirrande? FÖRVIRRANDE!?



Just Saying.


På tala om Sandra. 29739 kvinnor i sverige heter det i förnamn. 24625 kvinnor har det som tilltalsnamn. Inte så förvånande kanske, men det finns 4 män som heter Sandra i Sverige varav 3 har det som tilltalsnamn. DET är förvånande.


God natt!


                                                                                            Puss o kräm Sandra


                                                                                         




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0