Mycket stess, men mycket roligt

"jahapp, vad ska jag gå in på för blogg nu?" tänkte jag och kom på att jag hade en egen.
 
Hejsan hoppsan! HUr står deet till? Själv står jag mitt i livet och känner hur stressen blir mer och mer påtaglig. Massa skolarbeten som jag saknar motivation till att göra. Hade behövt plugga både igår och idag, men det är helg så jag tänker inte bry mig om det just nu.
 
Kitty sov här i natt vilket var väldigt roligt! Kollade på massa youtube-klipp (vilket är typ det enda jag gör nu för tiden), men jag vet inte om hon tyckte att det var lika kul som jag.. hehe.
 
Igår var det även sista dagen utav spirit week i skolan, vilket betyder att man hela veckan haft olika teman att klä ut sig efter. Igår var det valfritt så jag och mina fina böt kön för en dag
 
Så kan det gå.
 
Idag ska jag till Jelena som fyllt 18 och därför arrangerat en middag för massa människor. Ska bli väldans kul och jag funderar på att ha min nyaste klänning! :D För er information liksom.
 
Nej, nu lär jag hoppa in i duschen!
 
Puss o kräm Sandra                   
Kitty
2012-11-11 @ 03:56:43

haha vad pratar du om, älskade att titta på youtubevideos!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0