Då var vi där igen

Hatar när folk säger att ens rum ser ut som ett bombnedslag, men mitt gör verkligen det. Alltså, bokstavligen talat! Som om en klädbomb flygit genom taket och exploderat i mitt rum. Tänk dig att någon går in i ett, relativt, litet rum med en stooooor hög med kläder i famnen, kastat upp den i luften som om det vore höstlöv och gått därifrån. Det är inte ens roligt hur det ser ut! Och tvätthögen rinner över.. usch, får fixa det där imorgon.. Jag har faktiskt haft det ganska fint länge nu! Har kännt mig som en bra människa, men nu är jag tillbaka på uta ett. Jaaajaaa, jag får skylla mig själv..
 
Jag är sjuk. Har legat på soffan från det att jag kom hem från skolan klockan två tills nu. Förkyld, lite hostig, ont i huvudet och nu har mina axlar och min nacke börja göra ont, vilket oftas brukar vara ett feber-tecken..Roligt då. Hoppade till och med över dansen idag... Tråkigt, men jag hade inte orkat.
 
Nu ska jag försöka sova mig frisk! Sov gott!
 
 
Puss o kräm Sandra             
Kitty
2012-10-10 @ 23:32:39

åhhhh, vilken fin bild!

Svar: Tack min fina! <3
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0