Fin lördag

Haft en väldigt mysig eftermiddag/kväll med min fina kusin! Filmen var bra och maten god. Och sällskapet var det bästa.
 
Efter bio och mat åkte vi hem till mormor där även mamma och Johan var. Roligt det också!
 
Har så himla mycket fina människor runt omkring mig! Åh. Det är sånt man blir glad av. Önskar bara att alla visste hur mycket jag faktiskt gillar dem! ♥
 
Nu ska jag sova. Sa det klockan tio men pangboom så blev den kvart i
tolv. Jaja, vad gör det om hundra år?
 
Lili bestämde att vi skulle äta sallad till middag. Ja inte brås hon på mig iallafall!
 
Puss o kräm Sandra                    



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0