Bilen går bra!

Igår anmälde jag mig till en intensivkurs för körkortet! Hur spännande är inte det då? Om jag kommer in (vilket jag borde göra!) är det jag som gör byn osäker om sisådär två månader! Känns lite overkligt faktsiskt.. Det var ju inte längesen man gick runt och tänkte att det bara var sju år kvar.. Herregud!
 
Kommer bli så himla lat när jag får körkort. Kommer aldrig att gå någonstans. Ta bilen till affären, skolan, tåget,you name it!
 
 
Nästa gång jag och Kitty flyttar tar vi packningen i bagageluckan!
 
Puss o kräm Sandra      
Kitty
2013-03-04 @ 19:18:13
URL: http://hitherekitty.tumblr.com

nästa gång vi flyttar <3


(...är det till london)

Svar: (..it just might!) <3
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0